Frequently Asked Questions
Ai o întrebare la care nu găsești răspunsul aici? Ne poți contacta la adresa de e-mail: office@literalmente.ro sau prin intermediul formularului de pe pagina noastră de CONTACT.
1. Cât de mult costă invitațiile voastre?
Prețurile pentru invitații variază în funcție de tiraj, de accesoriile folosite, etc. Putem să vă oferim o ofertă de preț numai după ce ați completat unul din formularele noastre pentru Invitații de Nuntă Semi-Custom sau Invitații de Nuntă Custom.
Momentan, investiția minimă pentru o invitație din colecția noastră este de 10 lei/buc (card invitație, plic și sigiliu), pentru o invitație personalizată complet 20 lei/buc (card invitație, plic și sigiliu).
2. Când ar trebui să comand invitațiile?
Vă recomandăm să apelați la noi imediat ce știți că doriți să colaborați cu noi. Suntem o echipa mică și luăm doar un număr limitat de comenzi pe durata anului. Sunt perioade când nu mai acceptăm clienți noi, mai ales pentru invitații personalizate complet. De aceea este bine să ne contactați din timp, cu cel putin 4 luni înainte pentru a vă rezerva locul în calendarul nostru.
3. Oferiți doar invitații de nuntă? Sau intreaga papetărie?
Dacă alegeți o invitație din colecția noastră, putem realiza în același design și restul papetariei, meniuri, place card-uri, etc. Pentru clienții cu design personalizat complet, the sky is the limit, putem realiza un concept unic pentru voi, vă vom oferi o gama largă de opțiuni de papetărie și caligrafie. Am fi fericiți să creăm totul pentru voi, de la panourile de bine ați venit la șervețele personalizate.
4. Care este durata de realizare a invitațiilor?
În funcție de complexitatea fiecărui proiect și de alte comenzi în lucru, un proiect din colecția noastră poate dura între 3-5 săptămâni. Un proiect custom (personalizat complet) între 8 – 10 săptămâni. Puteți reduce timpul la jumătate prin achitarea unei taxe de urgență de 450 lei.
5. Care este cantitatea minimă de invitații ce poate fi comandată?
Numărul minim de invitații este de 25 bucăți. Chiar dacă doriți ulterior să suplimentati, comandă minimă pentru suplimentare este tot de 25 buc.
6. Cum se realizează plata?
După ce ați acceptat oferta noastră de preț, vă vom trimite o factură pentru avans reprezentând 30% din valoarea proiectului. Înainte de începutul fazei de producție, se va achita și restul de 70%.
7. Cum se realizează livrarea produselor?
Dacă sunteți din București, aveți posibilitatea să veniți să vă ridicați personal colectul, sau puteți opta pentru transportul prin curier. Taxa transportului va fi calculată ulterior după finalizarea comenzii și poate să difere în funcție de greutatea pachetului. În general, se achita între 15 – 50 lei.
8. Livrați și internațional?
Da, livram și internațional prin DHL și DPD. Livrarea se face decât după achitarea facturii de transport, ce va fi calculată după finalizarea proiectului și va varia în funcție de greutatea coletului.
9. Aș vrea să personalizez anumite părți dintr-o invitație din colecție. Se poate?
Desigur, puteți chiar să combinați 2 invitații din colecția noastră. Singurul lucru pe care nu îl puteți modifica sunt ilustrațiile nevectoriale și așezarea acestora.
10. Care este politica de schimbare/anulare?
Din păcate, datorită naturii produselor pe care le comercializăm odată produse, acestea nu mai pot fi returnate sau schimbate. În cazul invitațiilor de nuntă, avansul nu este restituibil în cazul în care decideți să anulați proiectul.
11. Oferiți invitații digitale?
Oferim invitații în format electronic, doar în cazul în care ați colaborat cu noi pentru invitații fizice. Vă putem oferi invitația digitală, la finalizarea proiectului.
12. Ce fac dacă am observat o greșeală de tipărire/ortografie?
Înainte de etapă de producție, vă vom pune la dispoziție mostra digitală pentru verificare și semnat. Dacă ați omis ceva după această etapă, firma nu mai poate fi trasă la răspundere deoarece v-ați dat acordul pentru bunul de tipar. În cazul în care greșeala s-a produs din vină noastră, invitațiile vor fi retiparite fără niciun cost suplimentar din partea dumneavoastră.
13. Cine deține drepturile de autor pentru design-ul personalizat?
Literalmente deține toate drepturile asupra întregului design și/sau ilustrație. Drepturile nu sunt niciodată transferate clientului, decât printr-un contract semnat în care este stipulat acest lucru. Literalmente.ro are dreptul să participe la evenimente cu design-ul respectiv și să îl arate pe platformele de socializare.
14. Am dori invitația în mai multe limbi sau texte diferite. Se poate?
Da, puteam realiza invitațiile în mai multe limbi. Pentru asta se va achita în plus 100 lei/text pentru machetarea acestora.
15. Ne putem întâlni să văd materialele înainte să comand?
Din păcate, momentan colaborarea se realizează doar online. Dacă doriți să vedeți materialele înainte de a plasa o comandă, puteți comanda un set de mostre care include tipurile de carton pe care le folosim, exemple de plicuri și sigilii. Costul setului de mostre este de 95 lei (transport inclus).
16. Oferiți și asamblare?
Toate invitațiile noastre vin băgate în plic și sigilate. Înainte de a le asambla, va întrebăm cum doriți să le primiți. Puteți opta să primiți toate invitațiile sigilate, putem lasă una deschisă și să va oferim sigiliu separat pentru a putea vedea invitația sau le putem lăsa deschise pe toate și să le sigilati voi. Sigiliile vin cu o bandă dublu-adezivă pe spate pentru aplicare rapidă și ușoară.